.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیش از یک میلیون گردشگر در مازندران

جانشین دبیر ستاد تسهیلات نوروزی مازندران با اشاره به اینکه میزان مسافران نوروزی به استان رو به افزایش است اظهار داشت: در سه روز گذشته یک میلیون و صد هزار گردشگر وارد استان شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محمد رضا شیدفر دقایقی پیش در ستاد تسهیلات سفر مازندران افزود: در آخرین روز سال 87 تعداد 415 هزار و 769 مسافر و گردشگر وارد استان شدند.

وی خاطر نشان کرد: به نظر می رسد تاکنون بیشترین گردشگران و مسافران کشور در مازندران اقامت داشتند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر 282 هزار و 792 گردشگر در مازندران اقامت دارند، تصریح کرد: از این تعداد 14 هزار و دویست نفر در هتل، هزار و 12 نفر در مهمانپذیر، دو هزار و 475 نفر در هتل آپارتمان، 115 هزار نفر در منازل استیجاری و 81 هزار نفر در کمپهای موقت استان اسکان یافتند.

به گفته شیدفر، 11 هزار و 105 کلاس درس نیز در سه روز گذشته میزبان فرهنگیان و سایرین بوده است.

وی با بیان اینکه 58 هزار نفر از گردشگران استان در مهمانسراهای ادارات، خوابگاههای دانشجویی، سالن های ورزشی، چادرهای مسافرتی حاشیه پارکها، بلوارها و خیابان ها سکونت دارند، افزود: ناظران بهداشت، بازرگانی و تعزیرات بیش از 200 بازدید نظارتی از رستوران ها، اماکن پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی داشتند.

این مسئول افزود: تاکنون یک مورد تشویق، 33 فقره تذکر، 27 مورد اخطار کتبی در این مدت به مراکز اقامتی موقت، کمپها، مهمانسراها، منازل استیجاری استان داده شده و هفت فقره شکایات از مراکز اقامتی به ستاد واصل شده است.

وی بیان داشت: همچنین چهار فقره شکایت از مراکز پذیرایی استان انجام شده است.

شیدفر افزود: بیش از شش هزار و 500 نفر از گردشگران مازندران از مجموعه تاریخی عباس آباد، کاخ چشمه عمارت، کاخ موزه رامسر دیدن کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.